Ücretsiz Çalışan Takvimleyici ve Zaman İzleyici
Homebase, küçük işletmelerin çalışma programlarını, zaman kayıtlarını, bordro ve insan kaynaklarını yönetmelerine yardımcı olan bir uygulamadır. Kullanıcılar, Homebase ile haftada 5 saatten fazla zaman tasarrufu sağlıyor. Uygulama, çoklu ekipleri yönetme, program oluşturma ve paylaşma, zaman kaydı yapma gibi işlevler sunuyor. Ayrıca, işletme sahipleri için satış takip araçları ile iş gücü maliyetlerini yönetmelerine olanak tanıyor.
Homebase ile vardiya planlaması kolaylaşıyor. Zaman çizelgeleri, iş gücü maliyetleri, satış tahminleri ve ekip uygunluğuna dayalı olarak otomatik iş programları oluşturmaya yardımcı oluyor. Uygulama, vardiya güncellemeleri için bildirimler gönderme, zaman talepleri ve vardiya değişimi gibi özellikler de sunuyor. Sunulan özellikler arasında grup sohbetleri, gerçek zamanlı iletişim ve çalışanların saatlerini takip etme gibi işlevler bulunmaktadır.




